Inspirationsfrustration

kyrka

Det är inte helt fel att samla på sig bilder för kommande brist på inspiration. Jag har en hög att välja ur, som jag samlat genom åren. Den här bilden tog jag för några år sedan, när jag virrat bort mig och för mig står den för ordet ”tornade”, för det var exakt vad kyrkan gjorde. I dubbel bemärkelse…

One thought on “Inspirationsfrustration

  1. Använd helst mitt ”vanliga mejl” om du skriver till mej. Adressen jag angivit här nedan är ett slaskkonto, jag visste inte var jag skulle landa när jag måste registrera mig för att ge dig kommentarer (jäkla larv, varför kan man inte bara få skriva kommentar ändå?)

Kommentera

